2013. december 16., hétfő

Szünet.

Sajnálom, szüneteltetem a blogot.. Kevesebb visszajelzés van mint eddig, és ezért úgy döntöttem, hogy egyenlőre szünet alá helyezem a blogot. Szeretem, ha kommenteltek, mert akkor tudom, hogy vna kikért írjak, szeretem az embereket mikor érdekli őket az írásaim, de az elmúlt 2-3 hétben egy csepp visszajelzést sem kaptam. A megtekintések száma is csökkent. Sajnálom. Ha úgy érzem nem utdok a blog nélkül élni, akkor folytatom. Megértéseteket köszönöm... Szeretlek titeket<3 :)

4 megjegyzés:

  1. Ne hagyd abba, nagyon jó a Blog szeretem olvasni ;)

    VálaszTörlés
  2. lehet, hogy a szünetben visszatérek, még nem tudom!

    Ölel,
    Alexis♥

    VálaszTörlés
  3. Nem örülök..:(( brühii:'((( én azért már várom a kövi fejiit:(

    VálaszTörlés
  4. Drága Stellám, hű olvasóm.
    Minden erőmmel azon vagyok, hogy írjak, de kicsit elapadt a kreativitásom. Igyekszem írni, csak az a baj, hogy semmi újat nem tudok produkálni. Azt tervezem, hogy valami baromi hosszú részt hozok majd, és megleplek vele titeket. Remélem a tervem sikerül.
    Ölel,
    Alexis

    VálaszTörlés