2013. december 9., hétfő

10.fejezet

-Mo ne tedd ezt!
-Mit? Azt, hogy biztosítom, hogy szeretlek? Ez olyan rossz dolog?
-Nem, csak a legnagyobb kincset odaadod, amire mindig is vigyáztál?
-Igen, egy másik kincsnek adom oda. Bármit a világon.
Kezeit körém fogta, szemei égtek a vágytól, orrát az enyémnek nyomta, és mélyen a szemembe nézett. Ajkai csókra nyíltak, és közel hajolva kezdeményezett. Hosszan csókolt, ajkaimba bele-bele harapott. Derekamat még mindig nem engedte el, majd maga alá fordított. Keze lassan vándorolt felfelé, és a melltartómat kikapcsolta, majd simogatta a melleim, az érzés furcsa volt, de most hagytam magam, nem számított, hogy nagyon kevés ideje vagyunk együtt, boldog vagyok. -Mo, szeretnéd?- suttogta alig hallhatóan. Lágyan bólintottam, majd tovább kényeztetett. Mivel kissé béna vagyok első alkalomra, így ő irányított, én pedig hagytam. Erőteljesen lemászott az ágyról, és megszabadult a ruháitól. Majd egy hirtelen mozdulattal felült velem, és apró simogatásokkal vette le a pólóm. Hajamat baloldalra tette, és lágy csókokat hagyott a nyakamon, kicsit megszívva azt. Keze elindult a nadrágom felé, majd hosszú szöszmötöléssel kigombolta. Lassan felém tornyosult, és levette a nadrágom a bugyimmal együtt. Miközben felém hajolt, keze simogatta a belsőcombom, ami nyögést váltott ki belőlem, Harry ajkán pedig kaján vigyor jelent meg. Keze összetalálkozott az enyémmel, és erekciójához irányította. Azt akarta, hogy én csináljam neki. Hamarosan megszabadult boxerjától, és szemeim kikerekedtek a látványtól. Keze továbbra is fogta az enyémet, hogy biztosítsa a mozdulatokat. Közben kis elmozdulással felvette a nadrágját a földről, és előhúzta a rózsaszínű kis tasakot, kibontotta, és rendeltetésszerűen felhelyezte a tartalmát.
- Még mindig szeretnéd?
- Igen. Érezni akarlak Harry.
A lábam közé helyezkedett, fölém hajolt, testrészeink összetapadtak, és lassan araszolt le a keze. Férfiasságát lassan tolta be, arcom pedig eltorzult. Éreztem a könnycseppet legördülni az arcomon, mert amit éreztem nem volt kellemes.
-Ne sírj, kérlek… Érezném helyetted, de ettől csak jobb lesz. Szeretlek Mo.
Csípőnk összeért, teljesen bennem volt. A fájdalmat még éreztem, de nem tartott sokáig. Hajamat simogatta, és lassan lökött. Vigyázott rám, megóvott. Biztonságban éreztem magam. Csípőnk folyamatosan, és egyenletesen ért egymáshoz, nem gyorsítva a tempót. Beletúrtam Harry izzadt tincseibe, és játszadoztam velük. Hirtelen megrándult az alhasam, és semmit nem tudtam tenni..
-Harry, én mindjárt…
-Csak egy picit várj még kicsim.
A háta megfeszült, és éreztem, ahogy a gyönyör önt el engem is, és őt is. Hosszasan megcsókolt, és az elhasznált anyagot becsomózva dobta a kukába. Szerényen magamra rántottam az ágytakarót, és a fürdőbe indultam.
Megeresztettem a tusban a vizet és háttal az ajtónak kezdtem el mosakodni. Két kéz csomóra szorult a derekamon, és lágy puszik lepték el a nyakam. Megfogta a tüsfürdőt, és lágyan simította át vele a bőröm. Érintései gyengédek voltak, és megóvtak mindentől. Szembefordultam vele, végigmértem alkatát, amin elvörösödtem, és muszáj, volt kijöjjek, de visszatartott. Megcsúsztam és a kezében landoltam.
- Hogy te milyen szerencsétlen vagy. - nevetve nyomott egy puszit a fejem búbjára.
- Kösz Styles. Igazán rendes vagy. –feleltem szarkasztikusan.
- Na, gyere, had mossam meg a hajad.
Mindenfélét csinált, ami nem hajmosás volt. Befonta, felkötötte, összekócolta, előredobta, simogatta a kezével. Az eredmény egész jó lett, bár ne lett volna ilyen kócos. A zuhanykabinból kinyúlva megemeltem a törölközőt, és magam köré csavartam. Megálltam a tükör előtt, és figyeltem Harry testét a tükörből. Lélegzetelállító volt amit láttam, és egyszerűen hihetetlen. Az emlékképek cikáztak a fejemben, ahogy vigyázott rám, ahogy megóvott. Felbecsülhetetlen, amit érzek.
- Mo! Adnál egy törölközőt?
Kinyitottam a szerkényt, amiben csak egy rózsaszín törölköző volt, így mást nem tudtam neki adni.
 –Tessék! Pont meg hozzád a színe.
Ahogy ez kimondtam, elkezdett kergetni, és olyat placcsantam a földön, mint még soha. Hatalmasat röhögtem, majdhogynem izomlázam lett. Játékosan fölém mászott, kigubózta a hasamat a törölköző leple alól, és olyat fújt a köldökömbe, hogy az egész szomszédság zengett.
- Harry kérlek ne, ez nagyon csikis! – visítottam.
- Rendben Mo, ezt a csatát megnyerted, de a következőt nem fogod, haha! –nevetett fel, majd berohant a fürdőbe.
Utána mentem, kivágtam az ajtót, és teste fölém tornyosult. Megemelt, majd a combomnál fogva feltett a „pultra”. Lábam közé merészkedett, és gyengéden megcsókolt. Elválasztotta ajkaink, elhúzódott. Mutatott a hajszárítóra, hogy szárítsam meg neki. Bedugtam a kábelt, és óvatosan szárítottam, mert, ahogy száradt, úgy göndörödött. Úgyhogy nem is fésültem, csak kézzel birizgáltam. Ez idő alatt, az enyémből már rég eltűnt a nedvesség, így mehettünk is aludni. A komódomból kihorgásztam neki a Ramones pólót, magamnak pedig egy Hipsta Please feliratút. Szorosan összebújtunk az ágyon, és csak a szuszogását lehetett hallani. 

2 megjegyzés:

  1. Jaj nagyon siess a kövi részel. És nem baj, hogy később hoztad :)

    VálaszTörlés
  2. Reméltem ,hogy nem okoztam csalódást. Féltem, hogy elveszítelek titeket. xx

    VálaszTörlés