2013. december 16., hétfő

11.fejezet

Másnap reggel a nap szépen megvilágította a szobám, és annak színeit. A tetőablakomat kémleltem, amit erősen betemetett a hó. Magam mellé pillantottam, és Harry nem volt ott. Úgyhogy erőt véve magamon felültem az ágy szélére. A telefonom december tizenharmadikát mutatott, ami azt jelenti, hogy elérkezett a szülinapom. Mától tizennyolc éves vagyok, független. Arra eszméltem fel, hogy az ajtóm kilincse lassan ereszkedik le, majd kinyílik az ajtó. Harry ott állt a családommal énekelve.
„Boldog, boldog, boldog születésnapot, kívánjuk hogy legyen még, sok ilyen szép napod! Boldog születésnapot Mo!”
Könnyek jelezték a meghatottságomat, mert nem köszöntöttek fel még így, hogy ott a szerelmem, és a családom, akivel nagyon jól kijönnek. Felálltam, közel léptem hozzájuk, és kívántam, hogy ez legyen életem legjobb napja, majd a gyertyák elfújása után öleltem meg a családom. Anyut szorosan öleltem meg, és mikor elengedett, szemei könnyesek voltak, aggódott.
-Anyu, miért sírsz?
-Meghatódtam, ma már felnőtt vagy, tizennyolc éves, hihetetlenül eltelt ez a sok év. Félek, hogy hamar kirepülsz a fészekből, és nem látunk mindennap.
-Anyu, ne aggódj, minden egyes nap bejövök, ha eljön a költözés ideje. De az még messze van.
-Öltözz fel, és gyertek le reggelizni, lent várunk.
Ennyit az érzelmes pillanatról, ennyit a meghatottságról. Anya sohasem volt olyan, aki megmutatja az érzéseit, de ez most egészen sokáig tartott a megszokotthoz képest. Lassan becsukták maguk mögött az ajtót, én pedig Harryvel maradtam. Ledőltem az ágyra, ő pedig mellém, szorosan kulcsolta össze kezeinket, majd halkan suttogott.
-Ugye nem bántad meg a tegnap estét?
-Nem Harry, nem. Amíg veled vagyok, semmit nem bánok meg.
Óvatosan magára húzott, megcsókolt, szeretettel, és nem úgy, mint aki csak a testemet akarja. Lágyan simogatta az oldalam, majd átfordított, és ő kerül felülre. Az ajkainkat elválasztottam, és kibújtam alóla. Gyorsan futottam a komódhoz, hogy kirántsak belőle pár ruhát, de Harry megpróbálta magakadályozni azt. Erősen megához szorított, és halkan énekelte a boldog szülinapot dalt a fülembe. Testemet kirázta a hideg, keze pedig melegítette a derekamat. Lassan dülöngélt velem, és nem engedett a szorításán. Egyik keze a hajamat tette oldalra, a másikkal pedig a farmerzsebébe nyúlt, és kérte, hogy csukjam be a szemem, és fogjam fel a hajam. Engedelmeskedtem neki, ő pedig egy láncot tartott a kezében, és a nyakamba helyezte. Egy kis szív medál volt rajta, amiben a képünk volt. Szembe fordultam vele, és gyengéden megcsókoltam. Kezem közben kotorászott a komódban, és mikor megragadtam a farmer anyagot, óvatosan öleltem át, ő pedig az arcomat simította végig. Ajkainkat elválasztotta, és mondta, hogy lent megvár.
Lassan húztam fel az anyagot, mert hideg volt, amitől kirázott a hideg. Mielőtt kiléptem volna a szobámból felcsavartam a fűtést, és lassan botorkáltam le a lépcsőn. A kedvenc ételem illata csapta meg az orromat, narancslé, és juharszirupos palacsinta. Ez az, amit éjjel nappal enni tudnék. A papucsom csoszogása megadta az összhangot a reggelnek. Harry, Anyu, Apu, Ben, már az asztalnál ültek, és mivel Harry a helyemre ült, így az ölében ülve reggeliztem meg. Éreztem, ahogy a falatok forrón csúsznak le a torkomon. Harry gyengéden fogta a derekam, Anya pedig megindult a nappaliba. Apa meghatottan nézett rá, és Ben csak önfeledten mosolygott. Anya visszajött egy apró dobozzal, és a tányérom elé tette. Óvatosan fogtam meg a törékenynek látszó kis dobozt, majd lassan emeltem fel a tetejét. A sarkát megpillantva már tudtam mi az. Egy slusszkulcs volt, és alatta egy bankkártya. Ez azt jelentette, hogy a szüleim szemében felnőttem, és képesek lennének elengedni. Zokogni kezdtem, és körbeöleltem a családom. Anya kézen fogott, és kivezetett a ház elé. Egy gyönyörű, sötétített ablakos, matt fekete Audi állt a ház előtt. A kulcsot szorítottam a kezemben, megállás nélkül remegtem. Ránéztem Anyára, és csak egy mondtat hagyta el a számat.
-          Tényleg az enyém?
Lassan bólintott mosolyogva, és közelebb léptem, majd behelyeztem a kulcsot a helyére. A kezem még mindig szüntelen remegett, de sikerült kinyissam. Az ajtót kitárva megpillantottam a belsejét, ugyanúgy elragadó volt, mint kintről. Bezártam az ajtaját, és berohantam a házba, Harry pedig utánam. Kért, hogy menjünk fel a szobámba, mert készülődnünk kell. Így is tettem, elmentem tusolni, hajmosás, szárítás, smink, végül sötét színű répa farmer, fekete Vans, fekete ACDC póló, és egy bőrdzseki. Nem vagyok fázós, így megelégeltem a lenge öltözetet a hűvös napra.
A jogszabályok szerint már vezethetek autót úgy, hogy mellettem van egy ember, akinek már megvan a jogsija, így én lehettem az első, aki beleül az új kocsijába, és elvezethet a suliig a magántanulósághoz vezető úton a papírokért. Amint megérkeztünk, mindenki tátott szájjal nézett. Elég sok ember megkedvelt az idő alatt, amióta ideköltöztem, így köszöntem azoknak, akik a barátaimnak számítottak, majd betértem az iskolába Harryvel. Köszöntem a biztonsági őrnek, és az titkárság felé vettem az irányt. Illedelmesen köszöntem, majd elkértem a papírokat. Besüllyesztettem őket a táskámba, és már mehettem is. Harry összekulcsolta a kezünket, majd ismét útnak indultunk. Úgy döntöttem, hogy veszek valami ruhát, hogy megemlékezzek eme hivatalos eseményre, hogy felnőtt lettem, úgyhogy ettől az ötlettől vezérelve elindultunk a pláza felé, ahova már Harry vezetett.
 ****

A pénztárnál kifizettem a ruhákat, köszöntem a bájos eladónak, és már mentünk is haza.  Talán este nyolc lehetett. Igen, velem sokáig tart a vásárlás, nem is értem, hogy Harry hogy bírja. Felmentünk a szobába, elpakoltam a cuccokat, amiket előtte még négyszer felvettem, hogy biztos tetszik-e Harrynek. Lerohantam a konyhába, és az asztalra tettem a dossziét. Harry pedig utánam jött, hogy akkor most megadjuk a módját annak, hogy tizennyolc éves lettem. Így felvettem egy fekete testhez simuló rucit, és a Vansemet, ami kiszoríthatatlan. Attól, hogy tizennyolc vagyok, még lehet Vanst hordani, nem? Na, mindegy is. Az utunk egy bárba vezetett. Amikor Harry kinyitotta előttem az ajtót, felkapcsolódott a lámpa, és mindenki azt ordította: „Isten éltessen Mo!”. Magamba roskadva megindultak az örömkönnyeim, hogy mennyi ember van itt, akikre nem is számítottam.  Kezdetét vette a buli, ahol rengeteget ittam. A vodka égette a torkom, a sör pedig keserű volt, úgyhogy megpróbálkoztam a koktélokkal. Emlékeim szerint az összest végigkóstoltam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése