2013. november 23., szombat

Köszönet!

Azt hiszem, köszönettel tartozom, amiért ilyen kedvesek vagytok velem, hogy feliratkoztatok, és hogy egyáltalán elolvassátok a blogomat. Ahogy közzétettem a „Rendszeres olvasók” modult, lett egyből 3, ami nekem oly nagy öröm, hogy megőrültem mikor megláttam. Talán az, hogy az első ténylegesen nem összecsapott munkám, meghozta a gyümölcsét. Nagyon sokat agyaltam a történeten, és úgy gondoltam, hogyha beleviszem kicsit a valóságot, akkor nem lesz sablonsztori. De az lett, ami engem nagyon bánt, ugyanis eredetit akartam alkotni. Nem láttam blogot, ahol a lány lelki problémákkal küszködik, és mégis ellátja őt a jóllét. Sajnálom, hogy sablon a történet, és nem eredeti, de így is tetszik nektek, ami teljesen meglep, és jó érzés fog el. Bele viszem az összes érzelmem, az összes álmom, ami talán egyszer megvalósul. Mindent megteszek azért, hogy tetsszen nektek, és hogy áttudjam adni azt, amit érzek. Remélem a blogolvasóim száma még bővül, és egy kis közösség jön ki közöttünk. Talán a legnagyobb köszönetet Sz.Esztinek mondhatom, aki mindig megmondta a frankót, és elmondta ha rosszul írok. Persze ilyen nem fordult elő. Egyszóval: Köszönök mindent nektek! 

2 megjegyzés:

  1. Szia! :) Amúgy szerintem egyáltalán nem sablon a történet!!! :) Mint mondtam, nagyon tetszik a blogod! :) Megérte elkezdened ezt a blogot! :) Nekem eddig az utolsó rész tetszett a legjobban (persze mindegyik tetszett), mert szerintem abba "nőttek össze" igazán Harry-ék :) Olyan aranyosak együtt :) Maradjanak örökké együtt!!! <3 :D

    VálaszTörlés
  2. Szia! köszönöm a szép szavaid. Harryék kapcsolatában biztos, hogy lesznek számotokra meglepő részek, amik rögtönzésből jönnek majd, és engem is meglepnek. Mivel a történet nincs előre megírva, így épp az adott hangulatomhoz illő részek lesznek. Igyekszem olyat alkotni, ami mindenkinek elfogadható. Talán azért jó a még most lévő utolsó rész, mert sokkal inkább kitudtam fejezni azt amit csinálnak. Eddig nem volt fejlemény, és lapos volt az egész. De most már van mit beleírjak, teli vagyok ötletekkel:D Pusza.<3

    VálaszTörlés