2014. január 2., csütörtök

13.fejezet

Az új évre való tekintettel, itt egy kis ajándék!
Harry édesanyja úgy döntött, hogy hazautazik velünk, elvisz minket kocsival, majd megszáll pár napig Harrynél. Természetesen az út úgy telt, hogy Harry és Én egy kocsiban, majd Anne és Gemma mögöttünk, az ő kocsijukkal. Idegeskedtem, sosem jártam még Harrynél. Lehet, hogy Harrytől féltem. A bizonytalanságot észrevette rajtam, kezét pedig a combomra helyezte. Hüvelykujja vándorolt a combomon, és simogatott, miközben erősen az útra koncentrált.

-Aggódsz valami miatt? – szinte suttogta, alig hallhatóan, mintha szellemek lennének a kocsi körül, és nem akarná, hogy valaki meghallja.

-Nem, azt hiszem nem. Csak aggódok. Mi lesz, ha anyukádat nem ragadtatom el?

-Meséltem rólad neki. Azt, hogy milyen gyönyörű vagy, azt, ahogy eszel, és azt, ahogy szuszogsz éjszaka, amikor belefúrod az orrod a mellkasomba. Ne aggódj. – mondta, majd adott egy puszit.
A szívem a torkomban dobogott. Nem voltam még Harrynél, és kíváncsi vagyok. Izgatott. Már nem aggódok semmi miatt. Az egyik kedvenc számom szakította meg a gondolatmenetemet.(Avicii-Hey brother) Épp nyúltam volna a hangosítóhoz, mikor Harry és az Én kezem akadt össze.
-Ne már, hogy Te is szereted. -ordítottunk mindketten.

Mivel közeledett a tavasz, az ablakon besütött a nap, mely kellőképpen melegítette fel az autót. Levettem a cipőmet, a lábamat pedig feltettem a műszerfalra, Harry pedig vagy a combomon, vagy a váltón pihentette kezét. Amikor egyszer oldalra néztem, hagyta testét kibontakozni. Ingjét kigombolta, hajába beletúrt, mikor úgy érezte, hogy annak nem úgy kell állnia.
-Ki nézelődted magad? – kérdezte, majd felnevetett.
Lehajtottam a fejem, mire Ő leparkolta a kocsit a háza előtt, nyomott egy puszit a homlokomra, és átrohanva a kocsi túloldalára kinyitotta nekem az ajtót. –Hölgyem! – vetett rám egy mosolyt, végig mért, majd beleharapott ajkaiba. A kezét nyújtotta felém, hogy elválasszam magam a kényelmes üléstől, amiben eddig ültem. Felkaptam a cipőmet, és kiléptem a kocsiból, egyenesen a hideg betonra. Szeretek cipő és zokni nélkül lenni, teljesen felszabadultnak érzem magam így. A talpam hozzáért a betonhoz. Felpipiskedtem, majd adtam Harrynek egy puszit. –Menj a verandára, és várj meg. Bólintottam, és eleget tettem a kívánságának

*Harry szemszöge*
Ma belecsapok a kapcsolatunk közepébe. Jól megdugom éjszaka. De előtte is kell nekem ez a kis fű. Rohadtul felizgat, ahogy kinéz, úgyhogy sietősen kell anyáéknak szállást adjak, nehogy észrevegyék, mit teszek. –Harold drágám! Siess már! –ordított anya a verandáról.–Várjatok még egy kicsit. – tettem bele a farzsebembe a kis dobozt, majd megigazítva az ingemet másztam ki a kocsiból. Bevágtam az ajtót, és a bejárat felé vettem az irányt.  Leheltem egy csókot Mo homlokára, majd kivágtam a bejárati ajtót. A kulcsot felakasztottam a helyére, és felrohantam az emeletre. A családom tudja, mi merre van, így nem kell, értünk aggódjak. Eldugtam a kis dobozt az éjjeliszekrénybe, majd lerohantam Moért.

-Minden rendben van? – leheltem egy puszit az arcára, majd felemeltem és úgy vittem fel az emeletre.

-Harold tegyél le!- visítozta, mint egy malac, akit épp leszúrni készülnek.

-Dehogy teszlek – nevettem fel, majd bedobtam az ágyba.

-Hű, ez kényelmes. – suttogta, majd magára rántott. A lába közé furakodtam, és férfiasságomat nekinyomva csókoltam meg. Ajkait megharaptam, hogy bejussak, mire egy halk nyögés hagyta el a száját. Lassan keltem fel róla, hogy becsukjam az ajtót, majd a tv felé indulva megfogtam a hi-fi távirányítóját, és benyomtam rajta a zenét. Épp Katy Perrytől ment az E.T, Mo pedig énekelte a szöveget.
-Kiss me, k-k-kiss me! – mosolygott fel, én pedig vettem az adást. Rávetettem magam, mintha csak a prédám lenne. Lábát végigsimítottam, majd a kezeim megállapodtak a derekánál. Erősen szorítottam, mert már nem sokáig bírom, hogy ne dugjam meg. –Baszd meg!-ordítottam fel, ő pedig értetlenül nevetett. -Imádom, ha káromkodsz. -lehelte a szavakat, majd a nyakamnál fogva húzott közelebb magához. Ajka eper ízű volt, puha, és szinte égetett, úgyhogy megpróbáltam megkísérelni, belebújni a bugyijába. Keze az enyém után eredt, és kért, hogy még ne. Rábólintottam, majd tovább csókoltam. Anya horkolását meghallva feltettem neki a kérdést.

 – Nem akarsz rossz lenni? – motyogtam a szájába.

- Attól függ, mire gondol sz.- mosolyodott el, majd a szemembe nézett, és érdeklődően nézett rám.

- Tudod én, uhm… Mindjárt meglátod. – majd nyúltam az apró dobozért, amiben a füves cigit tároltam. –Nézd, van kedved elszívni?

-Harry, Úr Isten! Mi ez?- kikelt magából és ordított. El akart szaladni, de nem engedtem. Eldobva a dobozt utána rohantam, és erősen nekinyomtam a falnak, lábát felemeltem, amit a derekam köré fogott, majd szenvedélyesen megcsókoltam. Csípőmet erősen toltam neki, hogy érezze mit vált ki belőlem, mire felnyögött. –Még mindig nem akarod? Sokkal jobban élveznéd – suttogtam két csók között. Pólóm szélét szorította, és a medencecsontomat simogatta, holott tudja, hogy arra csak még jobban felizgulok. Még egyszer nekitoltam a csípőmet, hogy észrevegye, mit tesz velem, mire még egyet nyögött. –- Mo! Megőrjítesz! – nyögtem fel, mire felkuncogott. – Szóval, hajlandó vagy elszívni velem? –belecsíptem a fenekébe, mire felsikított. –Ha nem, megteszem még egyszer. Szóval? – vontam fel a szemöldököm, mire Ő aprót bólintott.

Leengedtem a fal, és a köztem lévő szorításból, majd megfogtam a kezét, hogy kivigyem a tetőre. . A fenekénél fogva toltam fel az ablakhoz, hogy kimásszon. –Igazán jó a kilátás, édesem! –csaptam rá egy aprót.

- Hé Styles!

- Hé, Thomson!

- Hagyd ezt abba! – nevetett fel.

- Hagyd ezt abba! – figuráztam ki magas hangon, nyávogva, majd felhúzódzkodtam az ablakba, és az ölembe rántottam Mo-t, így szembekerült velem. Ajkainak nem tudtam ellenállni, így erőteljesen megcsókoltam, Ő pedig elnevette magát.

- Miért nevetsz? – kérdeztem.

-Uhm, érzem, ahogy dudorodsz. – nevetett fel, és a haja végét piszkálta.

- Ez kedves. – fogtam a kezembe a cigit, majd a számhoz emeltem, hogy jó erőset szívjak bele. Egyből három slukkot szívjam, hogy elérjem a kívánt hatást, és Mo kezébe adtam. Levegőt visszatartva utasítottam:

- Csináld te is így, és ne engedd ki ameddig nem szólok. Rendben? – bólintott és adtam neki egy puszit. Lassan számoltam ki a harminc másodpercet, majd megszólaltam. –Most. Ekkor kifújta, és levegőért kapkodott.

–Mi történt, sosem tartottad vissza még a levegőt?

- Kapd be Styles! – öklözött bele a vállamba, és már láttam, hogy vörösödik a szeme, haját pedig megvilágítja a holdfény.Beletúrt hajába, és fejét a vállamra döntötte. Éreztem, hogy néha-néha meginog, majd egy nagy levegőt vesz.

-Kérsz még? –kérdeztem, majd leheltem egy csókot a hajába. –Nem. - suttogta.
Illata tökéletes volt, vaníliás. A szél fújt, Ő pedig elkezdett remegni. Egyik kezemmel átöleltem, és simogatni kezdtem a vállát, hátha jobb lesz, közben pedig éreztem, hogy a fű hatni kezd.

- Mo gyerünk be, jó?- bólintott, és elindult az ablak felé.  – Várj! Először Én, majd leszedlek.
Lemásztam, majd leengedve a lábait, leereszkedett, én pedig a derekánál fogva az ölembe húztam.

-Harry, hatot látok belőled. – nevetett fel, és a mellkasomra dőlt.

Éreztem, hogy süpped alattam az ágy, amit persze csak a fű miatt éreztem, de tudtam, hogy ez jó. Csípőjét fel-le mozgatta, és aprókat mosolygott a vállamnál. –- Mo, felizgatsz! – csókoltam bele a nyakába, mire sóhajtott egyet. –Tudom. – nem hagyta abba a mozgást. Kezével a hajamba túrt, közben pedig a nyakamat csókolta. – Kemény vagy, Harry. – suttogta két csók között. Keze folyamatosan haladt lefelé, majd elért a nadrágom szegélyéhez. Elbabrált a gombbal, utána pedig simogatta az alhasamat.  Hajába túrtam, és nem hagyta abba, amit csinált. Megpuszilt boxeren keresztül, majd felültem, és az ölembe rántottam. Hevesen megcsókolt, miközben kigomboltam a nadrágját. Csókunkat csak addig szakítottam meg, amíg levettem a pólóját.

-Biztos akarod? – kérdeztem két csók között. Belemosolygott, úgyhogy ezt igennek vettem. Lassan húztam le a nadrágját, majd fölé tornyosultam. Kezeimet hagyta, hogy lefelé vándoroljanak, egyenesen a bugyija felé. Belenyúltam, és felnyomtam neki egy ujjam, amire nagyot nyögött, és a hajamba kapott. Játszott vele, néha meghúzta. –Harry, érezni akarlak. – suttogta. Kezeivel félig leszedte rólam a boxert, majd én fejeztem be a félbehagyott munkát. Amíg én leszedtem magamról a ruhadarabokat, addig ő kiterült az ágyon. Az éjjeliszekrénybe nyúltam, hogy kivegyem a gumit. Feltéptem, majd lassan görgettem fel. Lábait szétnyitottam, és a bejáratához helyeztem magam. –Mehet, kicsim? –enyhén bólintott, majd a medencecsontomra helyezte apró kezeit. 

Lassan toltam be, hogy megszokja a méretemet. Megszorította a medencém, ezzel jelezve, hogy mehet gyorsabban is. Erős voltam, és durva, mire elmosolyodott. –Tetszik mi? – lihegtem.
-Csak ne hagyd abba, kérlek. – mondta, kissé szaggatva.
Közel hajoltam hozzá, és apró puszikat adtam a kulcscsontjára, majd megharaptam a füle mögött.
-Harry, én mindjárt. – nyögött fel.
-Csak egy kicsit, még egy nagyon kicsit, kérlek. –suttogtam a fülébe. Éreztem, ahogy szorít, majd elenged. Hangosat nyögött, ívbe feszült a háta, keze pedig erősen szorította a lepedőt. Ez vitt el, még hagytam, hogy párszor érintkezzen a testünk, majd kiszálltam belőle, és legörgetve a gumit a kukába dobtam. 


5 megjegyzés:

  1. Tök jó az új kinézet :) és a rész is nagyon jó volt :) siess a kövi részel!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm a szavaid. A design Catalina érdeme! :)

      Törlés
  2. Imádom olvasni a sztoridat :DDD De komolyan :DD
    http://youregonnabemine.blogspot.hu/p/dijak.html
    Egy kis meglepetés vár xx

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés