2014. február 7., péntek

ZÁRÁS!

Kedves Olvasók!
A blog mostani történetét megfogom változtatni. Törlöm, ám a cím marad. Az új történet hasonlóan fanfic lesz, váltás képen. Túl sablonosnak véltem ezt, írni sem tudtam már, így erre gondoltam. Nem szeretnélek titeket elveszíteni, hisz remek olvasók vagytok, egytől egyig. Ne aggódjatok. Teljesen más lesz, és remélem az is pont úgy tetszeni fog, mint ez. Mivel az oldal rengeteg negatív kritikát kapott, az írásom is, ezért úgy döntöttem, hogy újjal rukkolok elő, valami egészen mással. ugyan rettegek attól, hogy nem fog tetszeni nektek, de megteszem a lépést, és napokon/heteken belül hozom a Prológust, amiből megtudhatjátok a következő sztori kereteit. Köszönöm, ha hűek maradtok hozzám.
Ölel, Alexis

4 megjegyzés:

  1. Úgy gondolom, írnom kell neked.
    Talán emlékszel, még írtam kritikát a blogodról, a Do You Need A Criticism? blog keretei között. Azután iratkoztam fel. Többnyire telefonon olvastalak, ezért nem kommenteltem, de szurkolok neked az új sztorival. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen, és köszönöm!:) Ölel, Alexis

      Törlés
  2. Kíváncsi vagyok az új sztorira :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 3-4 napon belül debütál a prológus!:) Ölel, Alexis

      Törlés